Ta strona korzysta z plików cookie (ciasteczek) w celu personalizowania treści dla odbiorców. Każdy użytkownik może wyłączyć zapisywanie plików cookie w ustawieniach przeglądarki internetowej, co spowoduje, że nie będą gromadzone żadne informacje.

Pozycji: 0 0,00 zł

Koszyk jest pusty

Ilość:

Suma: 0,00

Reklamacje

W przypadku awarii lub uszkodzenia towaru będącego na gwarancji prosimy o kontakt w celu ustalenia szczegółów reklamacji. Część sprzedawanych u nas artykułów można reklamować bezpośrednio w serwisach producentów (bez konieczności naszego udziału) co znacznie skraca czas naprawy i skutecznie ją usprawnia.
W przypadku otrzymania towaru, który od nowości jest wadliwy, uszkodzony lub niekompletny - prosimy o natychmiastowe powiadomienie nas o tym fakcie drogą mailową lub telefonicznie. Otrzymacie Państwo wszystkie niezbędne informacje dotyczące sposobu, formy i czasu realizacji reklamacji.
Gwarantujemy, że wszystkie uzasadnione reklamacje zostaną rozpatrzone.

*** Uszkodzenia towaru powstałe podczas wysyłki:

oferujemy zawsze nowe, nieużywane i nieuszkodzone towary, które są sprawdzane przed wysyłką; dlatego za szkody powstałe w transporcie winę ponosi firma przewozowa. W przypadku stwierdzenia uszkodzenia prosimy KONIECZNIE spisać protokół szkody w obecności kuriera dostarczającego przesyłkę - bez takiego protokołu nie jesteśmy w stanie zrealizować reklamacji!
Witryna stworzona na platformie