Reklamacje
W przypadku awarii lub uszkodzenia towaru będącego na gwarancji prosimy o kontakt w celu ustalenia szczegółów reklamacji. Część sprzedawanych u nas artykułów można reklamować bezpośrednio w serwisach producentów (bez konieczności naszego udziału) co znacznie skraca czas naprawy i skutecznie ją usprawnia.
W przypadku otrzymania towaru, który od nowości jest wadliwy, uszkodzony lub niekompletny - prosimy o natychmiastowe powiadomienie nas o tym fakcie drogą mailową lub telefonicznie. Otrzymacie Państwo wszystkie niezbędne informacje dotyczące sposobu, formy i czasu realizacji reklamacji.
Gwarantujemy, że wszystkie uzasadnione reklamacje zostaną rozpatrzone.
*** Uszkodzenia towaru powstałe podczas wysyłki:
oferujemy zawsze nowe, nieużywane i nieuszkodzone towary, które są sprawdzane przed wysyłką; dlatego za szkody powstałe w transporcie winę ponosi firma przewozowa. W przypadku stwierdzenia uszkodzenia prosimy KONIECZNIE spisać protokół szkody w obecności kuriera dostarczającego przesyłkę - bez takiego protokołu nie jesteśmy w stanie zrealizować reklamacji!
W przypadku otrzymania towaru, który od nowości jest wadliwy, uszkodzony lub niekompletny - prosimy o natychmiastowe powiadomienie nas o tym fakcie drogą mailową lub telefonicznie. Otrzymacie Państwo wszystkie niezbędne informacje dotyczące sposobu, formy i czasu realizacji reklamacji.
Gwarantujemy, że wszystkie uzasadnione reklamacje zostaną rozpatrzone.
*** Uszkodzenia towaru powstałe podczas wysyłki:
oferujemy zawsze nowe, nieużywane i nieuszkodzone towary, które są sprawdzane przed wysyłką; dlatego za szkody powstałe w transporcie winę ponosi firma przewozowa. W przypadku stwierdzenia uszkodzenia prosimy KONIECZNIE spisać protokół szkody w obecności kuriera dostarczającego przesyłkę - bez takiego protokołu nie jesteśmy w stanie zrealizować reklamacji!